Första juni?!

Är det redan första juni, eller är det bara jag som är lite efter?

Asså gud vad varmt det är ute, kom just in och svalka mig så himla hett ute...eller så  vare kanske bara jag? ;) Och wow vad brun jag är, jag behöver inte använda BUS som dom flesta gör. Jag behöver bara vara ute. hehe! Iaf man kan ju nästan inte fatta att det är juni redan tiden har gått otroligt fort! LääääÄäääÄäängtar till sommarlovet kommer bli awesome. Kommer festa varje natt hihi (hoppast mina föräldrar inte läser bloggen). Btw, imorron kanske jag ska vara med mina söwta kompisar. Dessie och Zarah♥ så hoppast jag får min kamera!!!! Kommer isf komma massvis med bilder, AWESOME!!!

ska nog gå ut och förtsätta sola, måste ju bli super snygg! även fast jag är det :)


Kommentarer

Inlägget "Första juni?!" Har 0 Kommentarer

Alla har ett namn, så skriv ditt ;)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas inte)

Blogg eller hemsida:

Skriv här!